7/16/2007

loop --- 22 Ekim 2006

ıoıtor rt ıoıtor rt ıoıtor rt ıoıtor rt ıoıtor rt

şarkıda duyduğum ritmleri tuşlara basarak yazdım.aynı ritm devam ettiği için ve tekrar da aynı tuşlara basamayacağım için kopyala yapıştır yaptım. aslında o tuşları önceden tanımlasaydım ve her notaya farklı değer verseydim o zaman tekrar yazarak sonuca da ulaşabilirdim, ama tabi kolay yolu varken diğerini tercih etmedim.
aslında çok anlaşılmaz durumlardan biri nasıl bi dünya yaratmışız öyle de bilinmeyen tanımlıyoruz, parçalara ayırıyoruz, birleştiriyoruz, ortaya bişi çıkıo sonra. yani yine o milyonlarca (hatta+++*** milyonlarca) durumları basite indiegeyip, her şeyi burdan tanımlayabiliyoruz. tek basit hale getirip indirgeyemediimiz konu da aşk meşk işleri olsa gerek:) beyin nedense o yönde bilinmeyen tanımlayıp sonuca ulaşamıo.
aslında beyin hiç bi zmn bu işlemleri yerine getirmio olsa gerek sanki. milyonlarca transistörü saçma sapan bağlantılar kurarak çalışıo, psikoloji denen bişi girio işin içine. belli kurallar koyamadığımız şey, o da bizi yönetio neticesinde.
bi de şu loop var ya hani. tekrar tekrar aynı şey. fonksiyonu tanımla tekrarını yaz, girdiyi ver sonucu al. şarkının başında gir ritmi araya bi sürü gitar koy, saksafon, trompet koy, obua, harp koy. sonra yine aynı ritmle bitir. beyin acaip şekilde bundan rahatsız oluo. ttttttıkttttttıkttttttıkttttttık. o kadar tanımlı(!) fonksiyonlar bişileri hareket ettirmeye başlıo beyinde, bunun girdisini kulaktan alıo da, loop yapan bi resmi incelesek yine aynı şey başa gelio. dokunsak da aynı, tabi etki süreleri farklılaşabilio. ama rahatsız beyin, alıştığı çalışma sisteminden çıkıo. psikoloji deişio. düşünme farklılaşıo, biraz açıklaşıo bence.
loop loop loop die giden milyonlarca şey, heyecanlandırıo insanı. bilmiom sadece ben mi öle düşünüorum benim beynim öle mi çalışıo, yoksa başka beyinlerde de var mı böle bişi, (kesin vardır da bazılarında) tekrar eden rahatsız şeyler, rahatsız ettikçe beyni, rahatsız düşünceler türedikçe, rahatsızlaşıyo mu insan rahatlıyo mu?

Hiç yorum yok: